۸ پاسخ

عزیزم سزارینی یا طبیعی؟؟

شما دکترت کیه؟

من وزنم همینقدر بود ک بدنیا اومدم ...خودم ۳۱ هفته رفتم گفتن ۱۶۰۰ وزن بچت از انموقع دارم لیدی میل بخورم ایشالله ک چزنش بالا رفته باشه وزن خودم ک تغییری نکرده

ینی قبلش سونو داپلر ننوشته بود؟

منم همین بودم، سونو ۳۰ هفتگیم بچم ۱۵ درصد بود وزنش. بعدش پروتئین و بادوم و اینا خوردم همش، شکر و کربوهیدرات خیلی کم کردم.

الان ۳۴ هفته ام شده ۲۲۰۰ ….
دکترم گف اگر مشکل رشد نداشته باشه اوکیه. بعضی بچها ریز ان ، ولی در عوض زایمان راحتی داری .
بعداز اینکه بدنیا بیاد شیرمیخوره خوب میشه .
نگران نباش❤️

منم طبق ان تی باید 36 هفته 4 روز باشم ولی امروز گفتن 35 هفته 2 روز وزنشم 2500. ☹️ دالپر هم با بیمه سلامت دور ور 2 تومن بود

نگران نباش برو سنو خیالتم راحت میشه
سعی کن مغزیجات
گوشت
سینه مرغ کبابی
روزی یک سیب درختی
شیر یک لیوان
اینارو مرتب بخور بستنی تا بدنیا بیا ب امیدخدا رو ۳/۳۲۰۰میاد

بنظرم خیلی کم نیست با دکترت مشورت کن لیدی میل بخور
منم همین طوری بودم خوردم درست شد

سوال های مرتبط