عزیزم سزارینی یا طبیعی؟؟
شما دکترت کیه؟
من وزنم همینقدر بود ک بدنیا اومدم ...خودم ۳۱ هفته رفتم گفتن ۱۶۰۰ وزن بچت از انموقع دارم لیدی میل بخورم ایشالله ک چزنش بالا رفته باشه وزن خودم ک تغییری نکرده
ینی قبلش سونو داپلر ننوشته بود؟
منم همین بودم، سونو ۳۰ هفتگیم بچم ۱۵ درصد بود وزنش. بعدش پروتئین و بادوم و اینا خوردم همش، شکر و کربوهیدرات خیلی کم کردم.
الان ۳۴ هفته ام شده ۲۲۰۰ ….
دکترم گف اگر مشکل رشد نداشته باشه اوکیه. بعضی بچها ریز ان ، ولی در عوض زایمان راحتی داری .
بعداز اینکه بدنیا بیاد شیرمیخوره خوب میشه .
نگران نباش❤️
منم طبق ان تی باید 36 هفته 4 روز باشم ولی امروز گفتن 35 هفته 2 روز وزنشم 2500. ☹️ دالپر هم با بیمه سلامت دور ور 2 تومن بود
نگران نباش برو سنو خیالتم راحت میشه
سعی کن مغزیجات
گوشت
سینه مرغ کبابی
روزی یک سیب درختی
شیر یک لیوان
اینارو مرتب بخور بستنی تا بدنیا بیا ب امیدخدا رو ۳/۳۲۰۰میاد
بنظرم خیلی کم نیست با دکترت مشورت کن لیدی میل بخور
منم همین طوری بودم خوردم درست شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.