جمع نمیکنم کلا تو خونس
اگر مهمون بیاد جمع میکنم
بزار بازی کنه
جمع کردن فایده ای نداره
عین مننننن
خسته شدم دیگههههه
وای منکه دیونه شدم ازینور جمع میکنم ازینور دخترم میریزه پشتم بهم ریخته باشه خونه عصابم خورد میشه هی جمع میکنم
ن من جمع نمیکنم فقط وسط روز اگ ی ساعت بخوابه جمع میکنم
گناه دارن بابا صبح تا شب تو چاردبواری ریخت و پاش نکنن ک بچه نیستن
اتفاقا چون زیاد علاقه نداره بعضی وقتا ک با اسباب بازی هاش بازی میکنه بهونه نمیگیره خیلی ذوق میکنم
روزی دوبار میخوابن اون موقع جمع میکنم
من یکی دوبار در طول روز جمع میکنم همش ریخته باشه دیونه میشم
دم و دیقه جمع میکنم تحمل بهم ریختگی رو ندارم اصلا
هر وقت خوابید جمع میکنم
من سه بار جمع میکنم نمیدونم دور برم شلوغ باشه اعصابم بهم میریزه
منم پشت سرش جممیکنم ولی انگار ن انگار خونه بهم ریخته بودنی اعصابم خورد میشه بخاطر همین از صوب تا شب درگیرخونه تمیز کردنم خیلی حس بدیه خوش بحال کسی ک بیخیاله
من دو سه روزی یه بار جمع میکنم😁
منم مثل خودتم🫤🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.