من که جمع نکردم و نمیکنم
به خدا اون ترامپ بی پدر مادر از سایه ما ایرانی ها هم مثل سگ میترسه جرعت نداره حمله کنه حمله کنه هم یک هفته ای به گوه خوردن میوفته به زندگیتون برسین خدا خودش مواظب ما ایرانی ها هست نگران نباشید
اگه از بمب و تیر و تفنگ جون سالم ب در ببریم
از گرسنگی نمیمیریم نگران نباش
میشه با این پیام ها مردم رو نکشونید بریزن شیرخشک انبار کنن؟بعد اون وقت بچه های دیگ بمونن بدون شیر
چه کاریه آخه ،همش جو میدید به هم
جنگ نمیشه عزیزم خیالت راحت
من شیش تا شیر خشک گرفتم ....اما وسیله ای جمع نکردم🙃
اندازه یه ماه همه خونشون خوردنی دارن این جو راه نندازید باز از داخل همه بریزن تو فروشگاه ها
یه دونه گذاشتم توی ساک اضطراری . تو خونه هم دو تا دارم
من هیچی جمع نکردم
والا شیر هرجا میرم برا الانش پیدا نمیکنم
اخه جمع کنیم کجا بریم 🥲😭
جمع نکردم
والله چیزی جمع نکردم
جنت که میگه تهش یک ماهه به اندازه یک ماه بگیرید کنار بذارید البته خودم هنوز هیچی نخریدم فقط استرسشو دارم
وسایل اظطراری چرا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.