۱۰ پاسخ

نه والا،،کجا قرار بریم همه شهرا که میان اینجا چون شکرخدا اینجا امنو امان..اینجارو بزنن باید بریم کوه😀

ن بابا اگه خدایی نکرده زدن دیگ میریم ییلاق🥹

نه عزیزم

نه چرا جمع کنیم

نه کجا میخوایم بریم آخه از اینجا امن تر جاییم هست مگه

همه میان اینجا ما کجا بریم اینجا امن و امانه نگران نباشید

کجای تالشی؟

منم میخام حمع کنم😔

من ی ساک شیر خشک و دارو گذاشتم برا اطمینان

ن کجامیخاییم بریم آخه

سوال های مرتبط

مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی