۲ پاسخ

من یبار کیوی تخمی درست کردم😅یعنی صافش نکردم با تخماش گذاشتم عااالی شددددد
کیوی رو با نصف لیوان بذار بپزه بعد کامل له کن نمک به مقدار دلخواهت بزن بریز تو ظرف مورد نظر تا خشک بشه

پوست بکیر بزار بحوشه صاف کن

سوال های مرتبط