من سس ماکارونی درست میکنم کم روغن تر چون لازاینیا پنیر پیتزا داره خیلی چرب میشه
فقط حتما آویشن و قارچ و فلفل دلمه ای بزن توش
سس بشامل هم درست کن
بعد لایه لایه لازانیا سس ماکارونی پینر پیتزا سس بشامل
تا طرفم پر بشه
بعدم تو فر و تمام
سس بشاملشو رقیق کن مواد لازانیا یکم شل تر بشه ولی تا جایی که میتونی بدون روغن باشه و سعی کن دست و دلبازانه از مواد گوشتی و پنیر استفاده کنی و پنیر حتما موزارلا باشه قبلش حتما خوب فرتو گرم کن که سریع مراحل پخت شروع بشه و زیرش خشک نشه
من با سینه مرغ و سویا و قارچ و فلفل دلمه درست میکنم عالی میشه چرخکرده نمیخوریم…ادویه زیاد میزنم پودر سیر اویشن فلفل سیاه قرمز زردچوبه و نمک و سس بشامل هم با کره ارد و نمک فلفل و شیر درست میکنم لایه لایه اول ورق لازانیا بعد بشامل ومواد و اخر پنیر میریزم تا بالاااا عالی میشه اوف😍😋🤪
ببین اگه میخوای خوشمزه بشه باااید تو ریختن گوشت چرخ کرده وسط لایه ها حساااابی دست و دلباز باشی هرچی گوشت بیشتر باشه خوشمزه تر میشه
با گوشت چرخ کرده فقط خوب میشه سس بشامل هم بلد نیستم چجوریهد۲ماه یه بسته لازانیا خریدم هنوز قسمت نشده درستش کنم
فقط با گوشت چرخ کرده خوشمزه میشه هم با مرغ پختم هم کالباس قشنگ نشدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.