۲ پاسخ

من اینجوری میپزم
پیازو رنده میکنم و مرغ ریش شده، هویج پخته شده، قارچ پخته شده و ذرت رو داخلش تفت میدم( دلیل جدا پختنمم اینه که چون جو پرک زود میپزه و وقتی هویج و قارچ خام بریزی خوب نمیپزن) بعد جو پرکم اضافه میکنم یه تفت میدم میذارم یه کوچولو با اب مرغ بپزه، بعد کم کم شیرو اضافه میکنم تا خوب پخته بشه
زیرشو خاموش میکنم یکم جعفری میریزم و یه بسته خامه اضافه میکنم
خامه خیلی خوشمزه میکنه، من اصلا ساده دوس ندارم

پیاز نگینی تفت بده با مرغ نگینی بکن تفت بده قارچم بریز داخلش ذرت هم بریز جوپرک هم خیس بده بهش اضافه بکن بزار بپزه اخرسرهم شیر ولرم بهش اضافه بکن خامه هم میتونی بریزی

سوال های مرتبط

مامان 💙آرسام💙 مامان 💙آرسام💙 ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی