۳ پاسخ

همون فرنی ولی پودر بادام بهش اضافه میشه دیگه

بادومو تو آب جوش بخیسون بعد نیم ساعت پوست بکن بریز با یه لیوان آب تو مخلوط کن قشنگ میکس شه.بعدا بیار بهش آرد برنج اضافه کن بزار رو شعله مث فرنی خودشو ببنده بعدم با نبات یا ترجیحا عسل شیرینش کن سرو کن
میتونی بعد پوست گرفتن پپادام اونو اسیاب یا رنده کنی و تو مواد فرنیش بریزی بشه حریره.ولی قطعا روش اولی ک گفتم خوش عطرو بو تر و خوشمزه تره.
من تو مخلوط کن درست میکردم میریختم تو قالبای یخ فریزش میکردم هر بار یکم در میاوردم میپختم

بادوم رو آسیاب کن با نشاسته و آب بزار رو گاز داخلش نبات بنداز هم بزن تا قوام بیاد

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۲ سالگی