صبح ها بیدارشدی تحرک داشته باش پیاده روی یاهمون کارای خونه رو بکن .چایی بدون قند .شیرینی نخور.نون هرچقدر میخوردی نصف بخور.غذاهم کم بخور میوه هم کم بخور حذف نکن .شبا بعد شام تا صبح چیزی جز اب نخور.مثلا ۸ شام خوردی تا ۸ صبح چیزی نخور.من اینجوری ۹ کیلو کم کردم .قبل غذا ی لیوان هم اب بخور.غذاتماروم بخور .
نون لواش اصلا نخور.نون بربری کم بخود حدامکان نون جویانون سنگک بخور.شیرینی نخور شکر نخور
برنج هر۱۰کیلو وزنت ۱قاشق بخور خورشت ۲.۳قاشق بخور
من بااین روش توسه هفته ۶کیلوکم کردم ۷سانت هم دور شکم ۷سانت هم دورباسن کم کردم
من البته باشگاه هم میرم
هیچی دونبال بچه بدو😂من مث خلال دندون شدم با دو بچه کوچیک دونبال این بدو اون بدو بدغذا بد خواب روانی کردن منو
تغذیه گلم
من خودم با مربی تغذیه میرم جلو کارش عالیه خواسی بگو ایدیشو بدم بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.