۷ پاسخ

حس خوبی داره کارهات تموم میشه . خونه مرتب . غذا برا فردا داری 😍

عه قندونات مث قندونای منه
منم قراره دوتا مهمونی بدم

ظرفای کریستالیت مثل برا منه طرح خورشید

,.,ولی دیگه خلاص منم امشب مهمون دارم واقعا استرس قبلاً خیلی بده ولی وقتی تموم میشه میرم با خیالت راحت من می‌شینم یه چایی میخورم

خداقوت چند تا مهمون داشتی
شام چی پختی؟؟
منم ان شاءالله مهمون دارم

خداقوت عزیزم انشالله اجاق خونه ات همیشه گرم باشه 💖

پارت دو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۴ سالگی