من دارم عالیه
نه عزيزم راضي نيستم بعضي وقتا قاطي ميكنه
من دارم خوبه فقط مراقب باش ضربه نخوره
منم از دیجی کالا گرفتم
من دارم خوبه
البته من گرون خریدم 😑
من دارم خوبه کار راه اندازه، دکتر پسرمم عین همینو داره
خوب نبود
من دارم خوبه ولی بعضیا میگن دقیق نیست
من دارم .راضی هستم.
قیمتش هم مناسبه نسبت به مدل های دیگه
کلا تب سنجای دیجیتالی به اندازه جیوه ای دقیق نیس
من هر دورو دارم عین همین مدلم دارم جیوه ای هم دارم
این نیم درجه کمتر نشون میده
دقیق نیست زیاد
نه این مدل خوب نیست
اره خوبه
من دارم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.