مامانا،کسی از این تب سنج ها داشته راضی هستید ازش

تصویر
۱۳ پاسخ

من دارم راضیم ازش
فروشنده بهم گفت نباید ضربه بخوره بهش زود خراب میشن

من دارم راضی ام

بله خوبه

عالیه من دارم

اره خوبه دقیقه

عالیه من دارم و راضی ام

من دارم ولی راضی نیستم

من دارم خیلیم راحت وعالیه

این برند عالی بود

من از زمان کرونا اینو دارم
آره خیلی خوبه

منم دارم تقریبا دقیقه

من دارم و راضیم

به نظرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه و داداش مامان جوجه و داداش هفته بیست‌وچهارم بارداری