۱۱ پاسخ

نان که هست
مگه کدوم شهری؟

عزیزم من چند تا اپتامیل دارم بچم دیگه گیوگوز میخوره میخوای

کدوم شهری

منم گیرم نمیاد مجبورم هر دفعه یه شیر بگیرم 😔اپتامیل کلا گیر نمباد نان هم هست یک گیر نمیاد

اپتامیل ک گیر میاد یا قران

منم پریشب هشتا داروخانه رفتم تا گیرم اومد

گیگوز بگیر ولی دیگه مارکشو عوض نکن

منم نان میدم
دارن

چه شهری هستی

نان هست

نان که اکثر داروخونه ها دارن فقط روزی یکی میدن

سوال های مرتبط