۱۱ پاسخ

بگرد دارخونه ها دیگه
بعدشم همیشه ذخیره نگهدار کل سهمیش بخر دیدی کمه ۴تا ازادم بخر ک اینجورمواقع گیرنبومد ذخیره باشه

نه عزیزم اصلا بهش نده

نه عزیزم
چیزی که زیاده نان

نه نان دو سنگینه برای بالای شش ماهه

شماتاچندماهگی شیرخشک میدین

نه نمیتونید

وا اون واسه ۶ ماه به بالاس

نه کالری هاشون متفاوته

نه اصلا😐

نان دو حتما سنگینه ،من نان کامفورت میدم

نه
خوب نیست براش

سوال های مرتبط