۶ پاسخ

هر دو مدل میشه

اگه پختی با کره نرمش کن بعد فرنی رو بریز روش و صافش کن با پشت قاشق
اگر نه آب و آرد برنج و زرده رو بریز تو ظرف هم بزن تا بپزه و قوام بیاد

عزیزم دخترت سنگ هاش خوب شد دارو چی بهش دادی پسرم منم داره خیلی بیقراری میکنه همش درحال گریه

بپز بعد قاتی کن

باهم پختنی قابل خوردن میشه

نه بپز اونجوری ریش ریش میشه توش

من یبار همون اول ریختم باهم پخت

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی