۹ پاسخ

اصلا دیگه فکر‌ نمی‌کنم ‌ ک‌برادر من‌هست

دودلی جدا؟؟ چون زیاد این سوال رو می‌پرسی در صورتیکه جوابش مشخصه
من همچین برادری رو فک میکنم از اول نداشتم

مامانت بند خدا چی شد هنوز پبشته یا برگشت خونش؟

وای اونم جلو زنش
اصلا اجازه ندین همچین کاری بکنه به مامانت بگو جلوش وایسته!!

عزیزم این ادم اصلا دیگه نسبتی نداره با شما
کلا بزارینش کنار
کسی که با مادرش چنین رفتاری کنه یه روز با شماهم همین کارو میکنه

ای وای مامانشو میزنه😳دو سه بار خوندم فکر کردم اشتباه خوندم اینو کلا از زندگی باید حذف بشه خودش و زنشو از خونه بیرون کنید بره

به مادرت بگو دیگه محلش نذاره واقعا که

اصلا نگاهش نمیکنم تازنده ام...هیچکس مادرنمیشه

من ۵ سال قهرم چه زنش چه خواهرش چه مادرشبی احترامی میکنه
همش دعوا میشه به بابام کل خانواده فوش میده

سوال های مرتبط

مامان وروجکها مامان وروجکها ۳ سالگی