۵ پاسخ

مانتو بلند فقط به قدبلندا میاد ،زیر ۱۶۰سانت بلند بپوشن شبیه کارگاه رشید میشن🤭من خودم ۱۶۵ ام ولی همیشه کوتاه میپوشم چون بلند بهم نمیاد

عکس بده خواهر

بلند رو در صورتی میتونی بپوشی که زیرش یه شلوار خیلی خوش کپ رنگ تیره بپوشی. بلوز زیرشم همون رنگ شلوار باشه و بلوزتو بزنی داخل شلوار و دکمه مانتو رو نبندی.
با این مدل استایل کردن قدت کوتاه بنظر نمیاد

با توجه به قدت بلند بهت نمیاد

کوتاه بهتره

سوال های مرتبط

مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی
مامان مهرو مامان مهرو ۳ سالگی
مامان Hossein.Helma مامان Hossein.Helma ۳ سالگی
مامان شیدا مامان شیدا ۳ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۳ سالگی
مامان یاسین خان🧿 مامان یاسین خان🧿 ۳ سالگی
مامان 🌺ریحانه 🌺 مامان 🌺ریحانه 🌺 ۳ سالگی