#فرزند پروری#فرزند پروری#پوشک#شیر#شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

میخونی؟؟
من ول کردم

کلا تو این شرایط همه چی تق و لقه .

چرا نمیشه من خودم باردار بودم خوندم ده روز بود بچه دنیا اومده بود رفتم آزمون دادم قبول شدم بنظرم اینجوری خدا به آدم کمک می‌کنه

بااین اوصاف بعیده ب این زودیا آزمونی باشه

منکه ولکردم اصلا تمرکز ندارم

مگه کی آزمونش هست؟

چه آزمونی ؟

سوال های مرتبط

مامان Hossein.Helma مامان Hossein.Helma ۳ سالگی
مامان شیدا مامان شیدا ۳ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۳ سالگی
مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی
مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی