میخونی؟؟
من ول کردم
کلا تو این شرایط همه چی تق و لقه .
چرا نمیشه من خودم باردار بودم خوندم ده روز بود بچه دنیا اومده بود رفتم آزمون دادم قبول شدم بنظرم اینجوری خدا به آدم کمک میکنه
بااین اوصاف بعیده ب این زودیا آزمونی باشه
منکه ولکردم اصلا تمرکز ندارم
مگه کی آزمونش هست؟
چه آزمونی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.