عزیزم هر دو قشنگن فقط مشکل این مدلا اینه که اون قسمتی که کاسه میچسبه به کابین بعد یه مدت یا آب میده یا جرم میبنده
مدلای یسره کورین که الان مد شدن بهترن
اما از نظر قیافه من اولی رو بیشتر میپسندم بروزتر هست
دومی😍
کدوم خریدی
ی مشکلی که دارن مدلای کاسه ای که روی باکس هستن و ی قسمت دورتادور کاسه هست اینا بخاطر ابی که میریزه مدام لک آب و رسوب میگیره. یعنی اگه ادم حساسی باشی مدام باید با سرکه لکه بری کنه. اگه کابینت زیرش فومیزه باشه ی یا سنگ تمیز کردنش باز نسبت به چوبی راحت تره.
اووووووولی👌👌👌👌👌👌👌👌
بنظرمن چوبی همیشه مده .دومیی
قشنگن اما فقط ب قشنگی نگاه نکن مدلی بخر که کارایی هم داشته باشه
تو کار باشه بهتره اینا ک کاسه جدا انگار روشه دور کاسه خیلی کثیف و بد میشه
اولی دومی خیلی تکراریه هم تقریبا قدیمی شده
پنجمی
چهارمی
اولی دوس داشتم
اولی جدید تر و شیک تر.
اولی باز قابل تحمل تره ولی بگردی ترکیب رنگا و مدلای قشنگتری هم هست
همون مدل تاپیکت بهتره اب نمیپاشه واسه دست و لباس،وصورت شستن راحتی
اولی رو میپسندم ساده و شیک
اولی😍😍
سومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.