۱۰ پاسخ

مگه آدم به مادرش هم عیدی میده؟اولین بار می‌شنوم همچین چیزی ما عیدی میگیریم از مادرهامون

ن چرا کم باش با این وضعیت خوبع

ما هم به هرکدوم یه ملیون دادیم نه شما خوب دادی

ما رسم داریم عیدی بگیریم
عیدی نمیدیم
ولی مامانم اینا به مادربزرگ و پدربزرگامون عیدی میدن نفری۱تومن دادن

من ازمامانم عیدی گرفتم عیدی نمیدم

ما ترکیم ولی عیدی میگیریم رسم نداریم

من نشنیدم و تا الان ندادم

ما عیدی میگیریم
نمیدیم

بستگی داره
مامانت چقد بهت داد

همون ک ب یادش بودی مهم

سوال های مرتبط

مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی
مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی