#فرزند پروری#فرزند پروری#پوشک#شیر

تصویر
۴ پاسخ

من الان بازداری دوم‌هست شکم‌دارم

والا من خودمو پاره کردم از رژیم باز این زیر شکم لعنتی نرفت

حذف قند روغن شیربنی شکلات برنج نون ماکارونی

اره بعدش باید رژیم بگیری تا شکمت اب بشه

سوال های مرتبط

مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی