فرزند پروری پوشک شیرخشک

تصویر
۹ پاسخ

شکاک بودن هیچوقت درست شدنی نیس

متاسفانع شک کردن یه بیماریه بیماریه پارانویید

چقد درکت میکنم...😔

متاسفانه شکاکی بدترین صفتیه که آدم می‌تونه داشته باشه
مرد و زن هم نداره

عزیزم نباید حساسیتش زیادکنی برومشاوره یا کتاب چیزی پیداکن بخون روی مسائلی حساسه جلوش انجام نده بلاخره ی مسئله ای اذیتش میکنه

عزیزم خودتون برید پیش روانپزشک ازشون مشاوره بگیرید بهتون راه کار میده

شک به چی ؟ مثلا چیکار میکنه؟

چرا شک داره؟
کاری میکنی ک شک داره یا از اول اینجوری بوده؟

اگ کاری نمیکنی برات مهم نباشه
وقت بهت مثلا تهمت میزنه بگو اره دارم اینکارو میکنم دوبار اینکارو بکنی میره ک بهت شک کنه

خودت برو پیس روان شناس صحبت کن

سوال های مرتبط

مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی
مامان Hossein.Helma مامان Hossein.Helma ۳ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی