شکاک بودن هیچوقت درست شدنی نیس
متاسفانع شک کردن یه بیماریه بیماریه پارانویید
چقد درکت میکنم...😔
متاسفانه شکاکی بدترین صفتیه که آدم میتونه داشته باشه
مرد و زن هم نداره
عزیزم نباید حساسیتش زیادکنی برومشاوره یا کتاب چیزی پیداکن بخون روی مسائلی حساسه جلوش انجام نده بلاخره ی مسئله ای اذیتش میکنه
عزیزم خودتون برید پیش روانپزشک ازشون مشاوره بگیرید بهتون راه کار میده
شک به چی ؟ مثلا چیکار میکنه؟
چرا شک داره؟
کاری میکنی ک شک داره یا از اول اینجوری بوده؟
اگ کاری نمیکنی برات مهم نباشه
وقت بهت مثلا تهمت میزنه بگو اره دارم اینکارو میکنم دوبار اینکارو بکنی میره ک بهت شک کنه
خودت برو پیس روان شناس صحبت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.