#فرزند پروری #شیر خشک #پوشک #مای بی بی#فرزند پروری

تصویر
۴ پاسخ

نمیدونم چرا امسال همه از روز اول با شوهراشون قهرم یکییش خود من منم غز روز اول قهرم ولی میریم عید دیدنی اما محلش نمیکنم یعنی روز اول یه رفتارایی کرد که تو این13,سال زندگی ازش ندیده بودم من هم قهرم باهاش

فدای سرت توهم برو پیش خانوادت خوش باش گلم❤️🥰

من کلا به یه ورمم حسابش نمیکنم نمیره ماشینم رو برمیدارم با مامان و دخترم میرم انقد بمونه خونه کپک بزنه والا

شوهر منم قهر کرد ک امسال خونه برادر خاهراش نمیر همه دیوونه شدن😂

سوال های مرتبط