۷ پاسخ

ببرید قلبشون رو چک کنه دکتر ،یه چکاپ هم بنویسه
انشاالله ک بلا ازشون دور باشه

شاید افت دیابت داشته

اکسیژن خونش رو اندازه بگیرن.. ببرن اورژانس همه اینا رو چک میکنن..

قندش بوده .....

عزیزم به احتمال زیاد یا فشارشون افتاده یا افت قند پیدا کردن بخاطر خستگی انشاالله که چیزی نیست

احتمالن قندش افتاده بودخ

الان بهنرن

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی