#فرزند پروری
پوشک
شیر خشک

تصویر
۹ پاسخ

متاسفانه سخته اما اونایی که ندارن و بچه دوم و سوم میارن و همش هم میگن روزیش میاد ذیگه خیییلی بی عقلن

چرا خجالت میکشی عزیزم طبیعیع برا همه پیش میاد الان وضعیت همه همینه،انشالله خدا نور وارد زندگی و‌کشورمون کنه و حال همه خوب شه

تایپیک همه رو خوندم
ما هم جزئی از همین مردمیم
کلی ناراحت شدم برای مردم برای خودم برای کشورم
فقط میتونم بگم خدا لعنت کنه باعث و بانی این وضعیت و چ داخلی و خارجی
حق مردم ما این نیس 😓😓😓😓😓😓😓

تا پارسال وضعمون خوب بود بعد یهو دیگه همع چی دست به دست هم داد الان که کلا رسیدیم صفر با کلی بدهی دیگع ان شاالله خدا جبران کنه برامون و برای همه

برا همه سخت تر شده ماهم اصلا گوشت نمیخزیم یا سالی 6 ماهی یبار 40 روز شهرستان بودیم کالا برگ و پول عیدمون گذاشتیم 12 ملیون فقط شد دوتا گونی 5 کیلویی برنج با چند تا روغن و ی رب ک تقسیم کردیم بین دو تا خانواده فکر کن همین ها شد 12 ملیون ن چیز دیگه

همسر من که بهمن ماه ورشکست شد و کلی بدهکاری داره و الانم کار نمی کنه، هزار تومنم ندارم همه جا پیاده می رم بچه م هلاک می شه گاهی. کلا چپیدم تو خونه ولی خونه مامانم هفته ای یه بار باید دو تا خیابونو پیاده برم.نیم ساعت راهه ولی بچه خسته می شه. خوراکی و این چیزام نمی تونم براش بگیرم. نمی دونم چرا هیچ جوهره ای نداره

همه همینجورن ،درکل زندگیا خیلی سخت شده حالا بدترم میشه.. الان شوهرمن‌ فروشندس اصلا تهران دیگه سفارش نمیگره

همه همینن یکی اخر برج یکی همون وسط برج حیبش خالیع

واقعا خیلی سخته اوضاع ما با ۳ تا بچه خیلی بده گوشت که اصلا نمیخریم مرغ هم کم خیلی کم درست میکنم همون برنج و سیب زمینی اش رو بیشتر میخوریم میوه تقریبا یکساله کلا نخریدیم فقط مهمونی یا جایی بریم اگه بخوریم بازم گاهی مامانم میده برنج یا روعن این چیزا بازم نداریم

سوال های مرتبط

مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی
مامان مهرو مامان مهرو ۳ سالگی
مامان Hossein.Helma مامان Hossein.Helma ۳ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۳ سالگی
مامان یاسین خان🧿 مامان یاسین خان🧿 ۳ سالگی
مامان 🌺ریحانه 🌺 مامان 🌺ریحانه 🌺 ۳ سالگی