#فرزندپروری
#شیردهی
#شیرخشک

تصویر
۱۵ پاسخ

دیگه پاککن،اون لحظه ک هیچی نمیگین،تو مجازی نفرین کردنتون چیه😑😐

مادرا سر بچه هاشون با هیچ بنی بشری تعارف ندارن باید زبون میداشتی بچت از زیر دستش میکشیدی بیرون چهارتا ام بارش میکردی میومدی بیرون میخوان طلاقت بدن خب بدرک کاری که فکر میکنی برای بچت درسته رو باید انجام بدی وقتی ام نتونستی جرات و اراده دفاع از بچت نداشتی بخاطر ترسات نفرین نکن چون خودت مقطری تمام

من اسم پسرمو شاهان . شانو صدا زد یجور با نگام بهش سیلی زدم خودم خفه شد.
گفتم چی گفتی دیگه نگفتن

ببر ش حموم بشورش

تو ک همون لحظه نتونستی دفاع کنی دیگ انقد حرص و جوش نخور کاریه ک شده از این ب بعد بیشتر مراقب بچت باش این روانیای قدیمی خرافاتی کارا و خرافاتشون اینجا تموم نمیشه بابا

الان با نفرین کردن کار درست نمیشه یه پنبه یا با لیف خود بچه خیس کن با شامپو بچه بکش آروم بعد صورتشو بشور پاک میشه

حالا من دیشب سر اینکه نمی‌داشتم بچمو بغل ب بغل بدن همدیگه اومده بودن عیادت همه ناراحت شدن ولی خب ب جهنم ناراحت میشن که بشن

الان مگه بچتو تیر زده که نفرین میکنی.همون لحظه که ساکتید بعدش میاین نفرین میکنین.سرمه از قدیم میکشیدن دیگه حالا این یکم پرتر زده

🥲🥲تروخدا بچه رو حموم کن صورتشو تمیز بشور و نزار دیگ سمتش بیان عجب آدمهایی هستن والا

مگ زمان قدیم سرمه میزنن

تو یه مادری اگر کل دنیا هم جلوت وایسن لبشونو گاز بگیرن تو بخاطر بچت باید جلوشون وایسی و از حقش دفاع کنی
اونکه زبون نداره. همه کسش تویی. جز تو کسیو نداره که واقعا خیرخواهش باشه. اگه تو بخاطر حرف مردم از حق و سلامتیش دفاع نکنی پس کی اینکارو کنه؟امروز اینکارو کرد فردا بخاطر جهالتش یه چیز دیگه میده به بچه بخوره خدای نکرده معده ش تحمل نکنه و اتفاقات بدی بیفته دیگه پشیمونی و نفرین چه فایده ای داره؟

تو باید همون لحظه نمیزاشتی چرا از حقت دفاع نمیکنی بچه خودته قرار نیست که هر بلایی دلشون بخواد سرش بیارن

عزیزم اول نباید میزاشتی ،حالا که شده، برو بشور یا پاکش کن و بگو نمیتونم تحمل کنم باید پاک کنم تا آروم شم، بگو نمیخام چشم مشکی بشه زوری که نیست

خوب همون لحظه جوابشونو می‌دادی نفرین کردن دیگ چیه عزیزم

سرمه ی دیگه پاکش کن
نباید میزاشتی از اول

سوال های مرتبط