۳ پاسخ

همیشه دوقلوها اینجورین ی درشت یکی ریز.. من و برادرم هم دوقلو بودیم من درشت بودم برادرم ریز

وزنسون چقدر بود؟؟

خب اون یکی فقط وزنش کمتره که کوچیک تره نگران نباش

سوال های مرتبط