۵ پاسخ

اکه دیابت نداری…
بستنی دلستر مغزیجات حلیم…فرنی…تخم مرغ…سینه مرغ

رشدشون از ۲۸ هفته شروع میشه از اون ب بعد شروع کن کباب و حلیم و شیر بادام و دلستر و بستنی بخور

سویق گندم و جو ناشتا یا با یه لیوان آب عسل مخلوط کنی بخوری عالیه من تابستون ۵ کیلو با همین اضافه کردم برای جنین هم تجویز میشه تو بارداری

با مشورت دکتر پودر ترومام بسیار عالیه

کره بادام زمینی
شیر
سمنو

سوال های مرتبط

مامان محمد بامری مامان محمد بامری هفته شانزدهم بارداری