مامانا چه‌شیرخشکی وزن دهی بالایی داره؟

۳ پاسخ

بیومیل یا سوپرامیل

من از اول آپتامیل پرونوترا دادم خداروشکر اوکی بوده.ولی سخت گیر میاد

والله هم سر دخترم هم سر پسرم باید ههی شیر خشکهای مختلف بدی ببینی کدوم باهاش میسازه سر دخترم ببلاک بهش ساخت اون موقع شیر خشکها خیییییلی خوشمزه خوش بو بود الان سر پسر ترویتال میدادیم که کلا دیگه نیست الان نان میدم

سوال های مرتبط

مامان آترین مامان آترین ۱ سالگی
مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی