باید همه جوره ببری ،مثلا مجلسی ومشکی ازهرکدوم یک دست ببر ،اسپرت بیشتر ببر ،خونگی مثلا دو یا سه دست ببر
میدونی باید چیکار کنی؟ مثلا مشکی ومجلس رو توی یه ساک جدا بزار ،واصلا با خودت داخل نبر اگه لازم شد از داخل ماشین بردار واتو کن وبپوش وگرنه بزار تو ماشین باشه برگردون خونه
اینجوری که تو گفتی یه وانت لباس شد😂
منم گیجکردی بخدا😂
عزیزم اونجا میتونی بشوری دیگه زیاد نبر مثلا دو دست مهمونی و بیرون رفتن دو سه دست خونگی یه دست مجلس
سلام مریم جان خوبی خانواده خوبن
خداروشکر که تاپیکتو دیدم خیلی نگرانت شدم
همه چی بر میدارم نمیدونم چرا همیشه یه چیزی کم میاد سری پیش شلوار خونگی کم آوردم 😁
منم همینکارو میکنم ..اگه مهمونی دعوت شدیم ..اگه مراسم ختم شد ..اگه رفتیم کوه و دشت
شوهرمم غر میزنه چقدر وسیله میاری 🫠
عزیزم همیشه یک دست مشکی تو چمدون بزار مانتو شال و شلوار
و اینکه برای خودت و بچه و همسر یک دست نیمه مجلسی ک برای دعوتی تولدی چیزی بشه پوشید بزار
اونجا مگه فروشگاه ندارع؟ منکه باشم ازهرکدوم یه دست میبرم برا مهمونی و مراسم ازهمونجا میخرم اگه نداشته باشم
اخ دغدغه من همیشه....ما الان از اول عید اومدیم روستا برای خودم چهار مانتو برداشتم هممجلسی هم راحتی هم تفریحی هرکدومم شال شلوار جدا لباس زیر هم برای خود زیاد....برای شوهرم سه دست...یک چمدون هم برای پسرا شد هم خونه ای هم بیرونی هر چی تو خونه داشتم اوردم هرکدوممون هم دوجفت کفش دارو هم برداشتم ...اونایی ک لازم ندارن تو ماشین هست ک دیگ کثیف نشه.....
خدایی منم گیج شدم دیگه محض احتیاط باید یه دو سه دست ببری 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.