سوال های مرتبط

mnne bashe mnne bashe قصد بارداری
خانماااا اومدیم سیزده بدر ی تصادف داشتیم طرف از پشت زد الان که پیاده شدیم کمرم به شدددت دردمیکنه حس میکنم خیسم شدممم روز دوم هستم بعد از پنجره ی باروریمه امکان داره باردار شده باشم ولی بیفته😭😭😭😭😭😭😭😭😭ب کسی هم دسترسی ندارم الان ،این ماه خیلی امیدوار بوددددم



بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک
mnne bashe mnne bashe قصد بارداری
سه ماه اول اقدامم با تمام دقت گذشت و نتیجه ندیدم میخام شروع ماه چهارممو کلا ول کنم با خدا از ته دلم صحبت کردم گفتم اصلا دیگه تقویم نگاه نمی‌کنم خودت برام صلاح بدون، فقط سوالم اینه که تو این بیخیالی که در پیش گرفتم قرصامم یدفولیک اسیدو بخورم؟🫣😹یا نه کلاااا نخورم
اصلا قصدم اینه پنجره باروری و فلانو نگاه نکنم اینقدر حرص میخوردم رابطه فلان ساعت باشه و فلان کارو کنم ،درسته تصمیمم یا نه روال قبلو برم





بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک
mnne bashe mnne bashe قصد بارداری
mnne bashe mnne bashe قصد بارداری
وای وای دیوونه شدم چرا تا سرم میزارم رو بالشت خوابای پر مفهوم میبینم😭😭😭😭خواب دوتا گلدون طلایی دیدم به زور می‌بردم بالای نردبون معنیش میشد بچه خواب گوشواره دیدم میشد بچه خواب بادوم خواب سیب و....... همشم بچه! خدا میخاد منو امتحان کنه یا دیوونم کنه چرا اینقدر این خوابارو میبینم عاخه🥲😭رسما دیشب خواب خدارو دیدم!!!!! آسمون باز شد پل سراط و نشونم داد ولی پهن بود و مسیرش کوتاه!منم دوتا گلدون دسم بود بااااااز میشد تعبیرش بچه🥲😭دوباره خواب دیدم خونه پدرشوهرم شکممو نشون میدم:/بخدا میدونم زوده میدونم استرس ندارم.من چرا اینقد خواب میبینم🫠🤔




بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک