من هم شیرین دوس دارم هم ترش دوتاشم میخورم بچم چیه 😂

۷ پاسخ

حتما دوقلوعه یکیش پسر یکیش دختر 😂😂🙂🙂

اصلا به این چیزا نیست عزیزم من هم ترشی میخورم زیاد هم شوری دوست دارم هم شیرینی بستنی اصلا عجیب غریبم 😆😆🤰🏾

من اینجوری بودم پسر بود

😂😂از دوتا جنسه

منم همینطور بود هردوتارو میخورم ولی از ماه سه ب ترشی بیشتر علاقه پیدا کردم

یا دختر یا پسر

به این چیزا نیست گل خواهر

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری