حتما دوقلوعه یکیش پسر یکیش دختر 😂😂🙂🙂
اصلا به این چیزا نیست عزیزم من هم ترشی میخورم زیاد هم شوری دوست دارم هم شیرینی بستنی اصلا عجیب غریبم 😆😆🤰🏾
من اینجوری بودم پسر بود
😂😂از دوتا جنسه
منم همینطور بود هردوتارو میخورم ولی از ماه سه ب ترشی بیشتر علاقه پیدا کردم
یا دختر یا پسر
به این چیزا نیست گل خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.