۱۳ پاسخ

باور کن ژنتیک زورش از تغذیه چرب و چیلی بیشتره

پسرم ۲۰ماهگی۸۹بود دختر نشبت ب پسر قدش کوتاه تره.
و ژنتیک پدر و مادر هم حساب کن

قد خودتو همسرت چقدره ؟ عمو خاله عمه و ...بلندن؟؟

والا دخترمن تولد۵۰قدش وزنش ۳۳۰۰
الانم ۱۰کیلو و ۸۲هست قدش
بهداشتم گف وزنش جلو نرفته ببرمتخصص
بهش برس والا نمیخوره همه چی میدم تخم بلدرچین ماکارونی سیب زمینی و ...
ولی خوب نمیخوره و شلوغه

قد بدوتولد دخترم ۵۰بود
قد ۱۸ماهگی ۸۳
بهداشت گفت خیلی خوبه تازه یکمم بالاتر از نمودار بود
ماههای قبلی هی گیرمیدادن میگفتن قدش خوب رشد نکرده اینسری گفتن چیکار کردی انقد خوب شده.نمودار نشونم داد یهویی صعودی شده بود 😆
گفتم والا همونکارهای قبلی

پسر منم ۸۳ بود البته قد خودم و شوهرم کوتاهه

دختر من 86.5 بود قد خودم 175 شوهرم قدش زیاد بلند نیس 185 ا

۸۰ ب بالا دیگ خوبه ک

دختر منم همینه
ریزه اس تقریبا
بیشتر بچها ۸۵،۸۶ ب بالا هسن تو ۱۸ ماهگی

بهداشت چی گفت عزیزم؟به نظرم خوبه

قدش که کوتاه نیس

دخترم منم قد تولدش ۵۲بود ۱۸ماهگی قدش۷۹بود

قدش خوبه کوتاه نیست گلم
ژنتیکی هستش قد

سوال های مرتبط