۷ پاسخ

خوبه ماشالله
نوجوانی قدشون بیشتر میشه...خوش خوراکتر میشن ...آدم بیشتر بهشون میرسه
الان همش فاز نخوردن دارن

پسر منم همین بود تولد قدش ۴۷ و وزنش ۲۷۰۰بود ۱۸ماهگی وزنش ۱۱۳۰۰ بود و قدش ۸۳

عالیه عزیزم هزارمااشاالله💕. تغذیش چیا میدین ک وزن دهی داره؟ منم. رسیدگی خوبی دارم ولی وزن نمیگیره عزیزم

عالیه عزیزم ماشالله بهش

عزیزم نسبت به تولدش عالیه من دخترم قد ۵۰وزن۳۵۵۰بود ۱۸ماهگی بردم وزن۱۰۵۰۰قد۸۲

من فردا میبرم

عالیه عزیزم ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان ✨MILAN✨ مامان ✨MILAN✨ ۲ سالگی