۶ پاسخ

اره بخاطر واکسنه دختر خاله منم اینجوری بود واکسنو براش بد زدن اصلااا بهش دست نزن ببر دکتر بهش دارو میدن غفونت جمع شده خودش بازمیشه میاد بیرون

جای واکسن چه ربطی به زیربغل داره ؟؟؟

واای😬😬خداروشکر واکسن نزدیم براش اینطوری میشد سکته میزدم

ببر دکتر

از آبجیم اینطوری شد اما مامانم یچی مالید زیر بغلش بعد سر باز کرد و یه سری ترشح سیاه ازش ریخت و خودش خوب شد

فک کنم نباید سفت بشه ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان آیهان و نیهان مامان آیهان و نیهان ۱۰ ماهگی