۱۷ پاسخ

نوش جان ماهم ماکارونی داشتیم🥰🍝

غذا ظهر😂

نوش جان


منم خورشت بامیه

نوش‌جونت من می‌خوام الویه بزارم😋

هیچ…. 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

چه گلای قشنگیه😍 اسمشون چیه؟؟؟؟

منم دمی گوجه درست کردم

من واس نهار واویشکا مرغ درست کرده بودم برای شامم موند🤪

مادرشوهرم اینا یتیمچه میپزه😄

گل خونه خودته؟ میشه از خونت عکس بزارییی🥺🤌🏻

برنج و ماش

زرشک پلو مهمون دارم

برنج و بادمجون جاتون خالی

بادمجون سرخ میکنم

همسرم مچ پاش در رفته،پای مرغ گذاشتم😓

نوشجان
برنج خورشت

مرغ و برنج
نوش جونتون عزیزم

سوال های مرتبط

مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی