۱۷ پاسخ

😂😂دقیقااااا
همیشه میگن بچه های ریز وزن گیری شون عالیه

دقیقا
من پسرم ۲۸۰۰ به دنیا اومد خیلی ناراحت بودم یهو شد ۴۳۰۰ ماه اول و روند طبیعی رو دنبال کرد از بعد اون

پسر من 4و700 دنیا اومد الان 9 کیلوئه

پسر من ۲۷۰۰ دنیا اومد الان نه کیلو

بچه های منم با وزن ۳۶۰۰و ۳۸۰۰ و قد ۵۳ و ۵۷ دنیا اومدن ولی الان درشت و تپل نیستن

پسر من ۳کیلو بوده الان۸وچهارصده خوبه یعنی؟🤔

اره دقیقا دخترمنم با وزن ۲کیلو و ۳۰۰ ب دنیا اومد خیلی ریزه بود ولی بعدش خیلی تپل شد

دخترمن ۳۱۰۰ بود ۹ماهگی ۷۸۰۰😫

پسر من 3ونیم بود
ولی ریزه
الآنم هشت سالشه باز ریزه

عزیزم مگه نمیدونستی هرچی داخل شکم رشدش زیاد باشه بیرون رشدش کمتر و برعکس

دقبقا سه تابچه من ۳۵۰۰ ۳۷۰۰ و۳۸۰۰ بودن موقع تولد بعدش اصلا وزن نگرفتن و رشد نکردن

تقریبا حرفت درسته دختر منم ۲۹۶۰ بود پسر دوستم ۳ویلو ۲۰ گرم
ولی من میگم بچه هایی ک باوزن ۳۱۰۰ ب بالا ب دنیا میان معمولا تپل میشن
واینکه بچه هایی ک زود ب دنیا میان ک کم وزنن اره خوب وزن میگیرن
ولی اونی ک ۳۹ هفته ۲۸۰۰ ب دنیا اومده اونم خوب وزن نمیگیره

دختر من 3800بدنیا اومد من هنوزم نتونستم لباس سایز ۲بگیرم از بس ریزه

من پسرم دقیقا 3بود ولی راضیم از وزن گیریش

دقیقا پسرم ۳۳۰۰ تولد
الان ۸ کیلو ک یک کیلو کم داره وزنش
و بشدت بد غذا

دقیقا دختر من تولدش 3ونیم بود الان 6800🥴

من پسرم 3/300 بود الانم 8/200

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی