دکتر گفت از موقعی که غذا شروع کنی تا چندماهگی ،استپ وزن داره،نگران نباش،سعی کن داخل بعضی از غذاهاش شیر خودت یا شیر خشک باشه
دختر من توی ماه سوم کلا ۲۰۰ گرم بیشتر شده بود کلا شیرخودمو میدادم اگه حوصلم میکشید روزی یه بار اینا شیرخشک میدادم بعد دکتر گفت باید بیشتر شیرخشک بدی
بیشتر که دادم سینم و ول کرد ولی بازم توی یه ماه کلا شاید نیم کیلو اینا بیشتر شد پزشکش گفت بهش شیرخشک pdf بدم با روغن mct ( اگه میخوای بدی بهش حتمااا با پزشک مشورت کن اگه نمیتونی بری مشاوره آنلاین بگیر ) اینجوری شد که خداروشکر وزن دخترم الان عادیه
غذارو کم کردم شیر بیشتر دادم بهش از استپ وزنی در اومد سیصد گرمم اضافه کرد
چندکیلو هسته عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.