سلام عزیزان ترشح آبکی (سفید و بی رنگ)
طبیعیه؟

۲ پاسخ

اره منم دارم

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی