۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم

منم تقریبا هم هفته شمام الان یک هفتست ترشح سفید رقیق دارم

منم دارم

طبیعیه عزیزم منم دارم زیااد

اگه بو نداره نه خطر ناک نیست عادیه بخاطر رشد جنینه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 ۹ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌ویکم بارداری