خانوما شما هم ترشح دارین؟؟ طبیعیه؟ ترشح ابکی سفید

۸ پاسخ

من از ۱۸ هفتع شروع شد

من عفونت ندارم ولی ترشح سفید بدون بوخیلی دارم

بخاطر بالارفتن هورمون تو این هفته ها همه دارن

اره من خیلی دارم فک کنم طبیعی

اگه بو نداره یا مقدارش کمه طبیعیه

اره منم امروز صب ترشح سفید داشتم و سفت ی کوچولو ابکی بود

من از ۶ هفته تا ۱۰ هفته ترشح زیادی داشتم الان کم شده

اره طبیعی عزیزم شرت تو خونه نپوش اصلا

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 ۹ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیستم بارداری
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 هفته سی‌ویکم بارداری