۴ پاسخ

اره من خیلی کم تهوع دارم اونم هر از گاهی

اره من بعد ۲ماه و نیم فهمیدم باردارم😂😂😂تو اون تایم مسافرت رفته بودم قلیون کشیدع بودم و،،،،خلاصع اصلا علائم نداشتم😂😂😂

طبیعیه حالت ها تغییر میکنن منم گاهی اوقات اینطورمیشدم انگار باردارنبودم

خوش ب حالت من سرویس شدمههههههه از خدام کم شه غذا بتونم بخورم کارام کنم

سوال های مرتبط