۲ پاسخ

تو خونه گرفتم خودمون بودیم فقط واسه یادگاری🥰🥲

تصویر

برا ما هم در این حد ک آش پختم پخش کردم ،ی بادی دندونی تنش کردم و عکس گرفتیم ،خیلی ساده و خودمونی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱۴ ماهگی