۴ پاسخ

ازین داروگیاهیا بگیر من از عطاری گرفتم دم میکنم میخورم راحت میشم

عزیزم از روغن زیتون استفاده کن یک یا دو قاشق در روز...کاهو و خیار هم خیلی مصرف کن....قهوه هم خیلی تاثیر داره و اینکه تحرک داشته باشی

شربت لاکسی ژل بخور عالیه
کاهو و میوه هم زیاد بخور فیبر داره

اگه باردار نیستی شربت ژی لاکس

سوال های مرتبط