ازین داروگیاهیا بگیر من از عطاری گرفتم دم میکنم میخورم راحت میشم
عزیزم از روغن زیتون استفاده کن یک یا دو قاشق در روز...کاهو و خیار هم خیلی مصرف کن....قهوه هم خیلی تاثیر داره و اینکه تحرک داشته باشی
شربت لاکسی ژل بخور عالیه
کاهو و میوه هم زیاد بخور فیبر داره
اگه باردار نیستی شربت ژی لاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.