۳ پاسخ

اولش فشارت رو میگیرن امادت میکنن برای عمل
سوند بهت میزنن که فوق العاده حس چندشیه
بعد میری اتاق عمل
بی حسی بهت میزنن
عمل شروع میشه
یه ربع بعد بچه به دنیا میاد
میدوزنت میفرستن ریکاوری
تو ریکاوری هنوز بی حسی تو اون دو ساعت ۲بار میان شکمت رو فشار میدن
وقتی میری بخش دوبار دیگه ام باز میان فشار میدن اینجا بی حسی کم شده پس درد رو نسبتا احساس میکنی
بعد یکی دو ساعت میان سوند رو در میارن میگن باید پاشی راه بری (اینجاست که برای هر قدم ادم میمیره و زنده میشه )
بعد دوازده ساعت تازه میتونی مختصر چیزی بخوری
که معمولا میگن بیسکوییت ساقه طلایی با نسکافه فراوون بخوری که اثر بی حسی زودتر از بدن بیاد بیرون
کمپوت ایناام باید بخوری تا شکمت کار کنه تا شکم کار نکنه همچنان برا راه رفتن درد داری

من تو ریکاوری بودم بیهوشی هم بودم.. موقع فشار درد داش🙄

هیچی متوجه نمیشی.فقط وقتی از تخت پامیشی درد داره و سحته

سوال های مرتبط