خداروشکر من اصلااااا درد نداشتم پمپ درد و شیاف حتما بذار نسکافه زیاد بخورررر کمپوت انجیر و روغن زیتون خرما
واینکه دیر تر از وقتی ک میخوان بلندت کنن پاشو اومدن گفتن بگو فعلا میمونم یکی دوساعت بیشتر بمون راحت تر بلند میشی و درد نمیکشی و اها بچه رو رودستت نذار بعد بی حسی شیر بدی بذار یکی بیاد کمکت ک شیر بده وگرنه بعدش از دست درد فلج میشی زیاد سرتو تکون نده و اها بعد اینکه پاشدی نشستی پاتو ننداز منظور خالت مبلی نشین پاهات بالا رو تخت صاف بذار چون بعدش به شدت ورم میکنه
دو، سه روز اول دردش زیاده
بعد خوب میشه دیگه
بالاخره زایمان درد داره
طبیعی و سزارین فرقی نداره
هر کدوم یجوره دردش
دردش بعد زایمان زیاده جای بخیه هات درد میگیره هم از داخل هم از بیرون
منکه خیلی خیلی اذیت شدم سزارین و تمام عمل ها خیلی درد آور هستند
چون بی حسی بهمون میزنن، همون موقع درد نداریم عزیزم، بعدس هم خب بالاخره یکم درد و سوزش طبیعیه، شکم چندلایه باز شده منتهی می ارزه به طبیعی که تا مقعد جر میدن و باید با درد و زور بچه رو به دنیا بیاری
ببین بدن هرکسی فرق داره دختر خالم میگ فقط طبیعی
زن داداشم اولی طبیعی دومی سز میگ فقط سز
البته زن داداشتم رابطه و ورزش و شیاف اینا نمیذاشت فقط بخور بخاب بود
میگنماساژ رحمی خیلی بده من از الان دارم میمیرم از استرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.