خانمایی که سزارین شدین
میشه ازتجربتون بگید ممنون

۱۰ پاسخ

سزارین یه جراحیه مثل آپاندیس مثل فتق ..
دیگه آپاندیس عود کنه باید برداشته بشه یعنی آش کشک خالته .. زایمان هم همینه
چه طبیعی چ سز ، آش کشک خالمونه باید نوش جان کنیم و اتفاقا سزارین بنظر من از طبیعی بهتره
تو طبیعی دردهایی می‌کشی عزیزم عجیب ! نگم برات! حین زایمان اتفاقات عجیبی میفته بازم نگم برات! دکتر دستشو میکنه تو واژنت ! ماما اینکارو میکنه ! چندنفر همزمان نگاهت میکنن! حین زایمان دسشویی می‌کنی! جیغ میزنی ! عرق می‌کنی!
اگه سر بچه رد نشه با یه تیغ کارو راحت میکنن و واژنتو اندکی میخراشن ! بعد زاییدن هم میدوزن ! ب همین راحتی
و دردشما تمام شد 😑
کجا تمام شد؟
بعد مرخص شدنت نمیتونی راحت بشینی!
نمیتونی راحت دسشویی بری!
حالا تنها پوان مثبت طبیعی اینه ک بعد زایمان درد و سوزش سزارینو نداری و راحت بلند میشی ، سزارینی ها بواسطه پارگی هفت لایه شکم اندکی سخت و درد ناک از جا بلند میشن اما بخدا همون بار اول سختشه
قدم اولو ک برداشتی ، برای بار دوم راحتتر بلند میشی حرکت میکنی

جونم برات بگه که الاگارسون کرده میری بلوک زایمان ازون لباس صورتی ها تنت میکنن ، موهاتو قشنگ بباف نچسبه گردنت بعد اون کلاه صورتی رو بذار🙃
بعد یه دوست عزیزی میاد و میگه شل کن
سوند رو فرو می‌کنه و اگه شل کرده باشی یک دقیقه هم نمی‌کشه!
بعد یکی میاد انژیوکت رو فرو میکنه تو پوستت !
بعد سوار ویلچر میشی میری اتاق زایمان
بهت میگن رو اون تخت بنشین
عین معتادا بایذ بشینی
شل کنی ، خم بشی تا حدودی و خودتو بسپاری دست ایزد منان تا اون دکتر بیهوشی امپول طولانیشو فرو کنه تو نخاعت

توتاپیکام هست گلم... سزارین بهتریم انتخابه... بنظرمن با انتخاب سزارین به بدن خودت احترام میزاری😊👍🏻

تجربه بسیار لذت بخش و راحتی داشتم و تمام😄

من تجربه دوتازایمان طبیعی وسزارین داشتم ترجیحم طبیعی

چ توضیح با حاالی

خیلییییی خوبه عالیع

بعد اینکه اجازه دادن مایعات و شروع کنی تا میتونی چای نبات و نسکافه و ابمیوه طبیعی بخور
با یه شیاف کار کن هم فورا شکمت کار میکنه

فقط میدونم بگم خیلی راحته
نیاز ب پمپ درد نیس با شیاف قابل تحمله
سوند هم درد نداره
بیحسی هم درد نداره آمپولش
فقط اولین بار ک‌میخای بلند بشی یکم سخته سعی کن خودتو شل بگیری من میترسیدم خودمو خشک کرده بودم فک میکردم بخیه هام جر میخوره

اصلا سزارین خوب نیست
من زایمان سومم بود
سزارین بدن و رحم رو فرسوده میکنه
من اشتباه کردم از ترس طبیعی رفتم سزارین
تو‌این کاررو نکن

پمپ درد حتما بگیر ،بعدشم شیاف دیکنوفناک بذار که درد نداشته باشی ،اگر بیمارستان خصوصی میری که احتمالا بهت میدن اگر نه حتما کمپوت انجیر بخر با خودت ببر که سریع شکمت کار کنه

سوال های مرتبط