ن خیلی درد نداره بنظرم هر بدن فرق میکنه ولی بچه اولم اصلا درد نداشتم با ی شیافت همه چی حل میشد
من اولی سزارین شدم یه هفته درد داری ولی نه جوری که نتونی بمونی
دراز بکشی اذیت نمیشی بعدشم برمیگردی به زندگی عادی
نگا عزیزم من دارم صادقانه باهات حرف میزنم من آدمی ام ترسو از آزمایش خونم میترسیدم رفتم سزارین
سزارین اول خیلی خوب بود همه چی
سزارین دوم برام سخت گذشت ثانیه به ثانیه برام دردناک بود
حتی تاپیکام هست
بالاخره داری جراحی میکنی و اینک بدن تا بدنم فرق داره
من امروز روز پنج زایمانمه
از دیشب سردرد و گردن درد شدم خیلی شدید تا الان با زور اسپرسو بهترم
طبیعی قبلش درد داره سزارین بعدش
من سزارین دومم سختم بود
سوال منم هست
شما زایمان اولتونه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.