۳ پاسخ

من دکترم فرنازمعمارزاده اس دکتر خیلی خوبیه من راضیم ازش ولی خب الان ی۲۵الی ۳۰زیر میزی میگیره... من خودم احتمالا بخاطر زیرمیزیش برم پیش شیوا طالبی
شمادکترتون کیه عزیزم؟؟

اگه خارجی میخوای بخری کیدیلو مدلT33بخر چون فقط این مدلش رو به مادرهم میشه من خودم از این مدل خریدم... وحتما کنارهمی بخر اینا‌ک‌پشت سرهم هستن ب درد نمیخورن نخر

من شنیدم کالسکه مارک خارجی کیدیلو خوبه
ایرانی دلیجان قیمت خارجی ۳ ۴ برابره ایرانیه
و من خودم مدل کنار هم خریدم مارک دلیجان

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی