۲۴ پاسخ

خب تو بازار کیدیلو از همه برندا بهتر بود

این کدوم مدلشه عزیزم

من برند بور باي گرفتم
و دليل خريدم اين بود ك مسافرتي باشه ك كوچيك باشه و ودليل دوم سبك بودن ك وقتي تنها باشم بتونم بلندش كنم ٤كيلوعه كلا ايني ك گرفتم و دسته چمدوني

من حدود ۵سال پیش دلیجان‌گرفتم برای دخترم
مدلش یادم نیست،و دایم بیرون بودیم
خیلی خوب بود
اما جمع شده اش خیلی کوچیک نمیشد
با این حال خیلی راضی بودم
الانم قابل استفاده ست

کیدیلو با دوتای دیگه قابل قیاس نیست عزیزم
و اینکه کیدیلو از ۸ تومن داره به بالا
معمولا متوسطاش خوبن
من ۶۵۳۰ پرو خریدم چند ماه پیش ۱۵

من کیکابو گرفتم مدل Odin

من دلیجان گرفتم فک کردم لازم نیس خیلی هزینه کنم اصن معلوم نیس پیاده جایی برم یا ن

کیدیلو عالیه

من کیکابو گرفتم کیفیتش خیلی خوبه ست با کریر هست

صدردصد کیدیلو
دلیجان اشغال مطلقه

من کیدیلو مدل B2 گرفتم خیلی خوشگله راضیم از خریدش

راستش من مارک کالسکه رو نمیدونم خونه مامانمه نیاوردش هنوز ولی برام مهم بود جمع بشه و دستش سمت مادر برگرده

من همینو گرفتم دقیقا، کیدیلو قیمتش مناسب تر بود

من‌ کیدیلو گرفتم خیلیم راضیم هم‌راحت جمع میشه هم سبکه

من برند کولار گرفتم چند جایی پرسیدم گفتن از کیدیلو ۶۵۳۰ محکم تره

اگه میخوای هزینه کنی کیدیلو

من کیدیلو گرفتم خوشگلم🥹🩵

اسپرینگ بگیر
هم قیمت هم کیفیت عااالی و مناسب
اسپرینگ اسپیدا
خیلی با دوام و شیکه

من کیدیلو خریدم یه مدل که هم رو به مادر میشه هم جمع میشه این مدل تو آقا بزرگ بود نزدیک ۱۲
یه مدل دیگ هم داشت ۱۵من حس کرد ۱۵تومنی محکم تر بود

کیدیلو

من نمیخرم. چون پیاده روی که نمیرم بیرون خرید هم برم یا نمیبرمش یا آغوشی میگیرم

سلام این چه قیمته ؟ قیمت دارین؟

من کیدیلو دارم فکد کنم ۵۳۵ باشه
خیلی سبک و مسافرتیه

کیدیلو خیلی گرونه که

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری